Vellykket webinar vedr. Vieri Bestilling

Vellykket webinar vedr. Vieri Bestilling

17. februar inviterte vi til webinar sammen med Vieri. I webinaret ga vi en status på vårt felles prosjekt på elektronisk bestilling og presenterte ulike muligheter for hvordan medlemmene kan dra nytte av prosjektet.

Skanska med full integrasjon
Skanska har valgt å integrere Vieri Bestilling mot egne systemer. Dette var første punkt på agendaen for møtet. Per-Inge Rygg fra Vieri intervjuet Skanskas prosjektleder, Marius Sortland Myklebust, og de tok sammen for seg hvordan Vieri ble implementert på rekordtid (to måneder). Skanska delte sine erfaringer så langt, og inntrykket er at disse er meget positive.

Katalog for deg med egen innkjøpsløsning
Videre informerte Vieri om hvordan medlemmer med egne innkjøpsløsninger, gjennom Vieri, nå kan hente oppdaterte og kvalitetssikrede varekataloger fra en rekke av våre leverandører. Medlemmene kan med andre ord få korrekte varekataloger levert til egen løsning på en enkel måte, også kataloger med et eget, spisset sortiment. 

Avslutningsvis ble det foretatt en kort oppsummering av prosjektet så langt. Ila. webinaret fikk vi mange gode spørsmål som ble svart opp fortløpende, forhåpentligvis på en tilfredsstillende måte. At webinaret var nyttig synes helt klart – Det er i etterkant avtalt en rekke nye møter for å diskutere Vieris løsninger med enkeltmedlemmer.

Fikk du ikke deltatt på webinaret så er det mulig å få oversendt et opptak. Ta kontakt med Henrik Kolderup om dette.

Developed by Aplia and ECIT Capstone - Powered by eZ Publish - Informasjonskapsler - Personvernerklæring